likepor

likepor

likepor

5 خاصيت فوق العاده كاسني

5 خاصيت فوق العاده كاسني
خواص كاسني (Chicory) شامل درمان آكنه، تصفيه كننده خون، تقويت كننده قلب، كبد، كليه، معده و سلامت چشم است. به آن گياه جادويي نيز گفته مي شود.
5 خاصيت فوق العاده كاسنيبه گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان؛ گياه دارويي كاسني ، گياهي با گل‌هاي آبي است كه بيشتر در فصل بهار رشد مي‌كند و در هواي مرطوب نيز رشد آن دوچندان مي‌شود.

برگ تازه كاسني حاوي ويتامين «ث» فراوان بوده و از اين رو مصرف آن التهابات لثه را كه ناشي از كمبود اين ويتامين است، بهبود مي‌بخشد. براي بهبودي لثه تحليل رفته، ماليدن عصاره گياه با استعمال خارجي بر روي لثه توصيه شده است.

شربت تهيه شده از جوشانده ريشه كاسني براي سرفه هاي خشك و مقاوم با خلط غليظ توصيه مي‌شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۶:۰۷ | نویسنده : admin | نظرات (0)

دانلود آلبوم جديد منوچهر زنگنه به نام آه

دانلود آلبوم جديد منوچهر زنگنه به نام آه

 

Download New Album Manochehr Zangeneh – Aah

 

( ترانه سرا : محمد كرد زنگنه , ملودي و تنظيم : هادي كوليوند )

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۶:۰۵ | نویسنده : admin | نظرات (0)

تفاوت‌هاي كلي خودروسازي اروپايي، امريكايي و ژاپني

امروزه صنعت خودروسازي دنيا عرصه رقابت روزافزون شركت‌هاي خودروسازي است. هركدام از اين شركت‌ها از تمام توان خود استفاده مي‌كند تا بتواند سهم بيشتري از بازار را تصاحب كند. در اين ميان موفق‌ترين‌ها در اين عرصه را مي‌توان خودروساز‌هاي ژاپني، اروپايي و امريكايي دانست. اما به واقع تفاوت‌ها ميان اين خودروسازان در چيست؟

رقابت بين غول‌هاي خودروساز ژاپن، اروپا و امريكا و صنعت آن ها سال‌هاست كه در حال پيگيري است. در حقيقت در عصر جهاني شدن، بسيار مشكل است كه تفاوت خودروهاي مختلف را تمايز داد. مخصوصا زماني كه رقبا، تكنولوژي‌هاي يكديگر را از گذشته دريافت و با توسعه آن، فصلي نو را در صنعت خودروسازي جهان رقم مي‌زنند. همين امر است كه صنعت خودروسازي را به جلو مي‌برد.

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷:۰۹ | نویسنده : admin | نظرات (0)

مركز مشاوره دكتر شريفي محدوده اقدسيه

                                         

                 

روانشناسي نيز شاخه اي از پزشكي مي باشد كه بر تشخيص ، درمان و پيشگيري از اختلالات رواني ، عاطفي و رفتاري تمركز دارد . 
يك روانشناس پزشكي مي باشد كه در موارد بهداشت روان همانند اختلال سوء مصرف مواد متخصص است . روان شناسان افراد داراي شرايط براي بررسي جنبه هاي رواني و جسمي مشكلات روحي افراد هستند . به دلايل بسيار زيادي افراد به دنبال كمك روانپزشكي مي باشند  . اين مشكلات مي تواند به صورت ناگهاني اتفاق بيفتند .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۱:۱۲ | نویسنده : admin | نظرات (0)

معني اسم ماشين هاي ايراني و نحوه نامگداري آنها

ماشين هاي ايراني ، معني اسم ماشين هاي ايراني
آيا معني اسم ماشين هاي ايراني را مي دانيد؟ اصلا تا به حال به ذهنتان خطور كرده كه خودروسازان داخلي براي نامگذاري محصولات خود از چه شيوه هايي استفاده مي كنند؟
معني اسامي ماشين هاي ايراني چيست؟
در يك دهه گذشته با طراحي و توليد محصولات داخلي از جمله، سمند، تيبا و رانا، انتخاب نام در خودروسازي كشور نيز از اهميت بيشتري برخوردار شد، به نحوي كه خودروسازان براي اين كار دست به فراخوان زدند و حتي كميته اي نيز در آن مورد تشكيل دادند.

هم اكنون خودروسازان داخلي براي انتخاب نام محصولات خود، از راه فراخوان به نظرات مشتريان دسترسي پيدا مي كنند و در نهايت نيز با مطرح كردن نام هاي پيشنهادي منتخب در كميته «نامگذاري»، اسم خودرو موردنظر انتخاب مي شود.

 

          

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶:۰۰ | نویسنده : admin | نظرات (0)

خودروي ملي كدام است ؟

خودروي ملي كدام است؟

خودروي ملي كدام است؟در سال‌هاي اخير صنايع خودروسازي جنجال‌برانگيزترين بخش صنعتي كشور بوده است كه به‌رغم برخي انتقادهاي شديد از پشتيباني و حمايت‌هاي بي‌دريغ و همه‌سويه دولتمردان و سياستگذاران برخوردار بوده‌اند.همه خودروسازان جديد جهان راه‌حل‌هاي ذيل را جهت خودروساز شدن با حمايت دولت‌هاي خود طي نموده‌اند.
۱) مونتاژ خودرو و ورود قطعات از شركت‌هاي سازنده ‌
۲) ايجاد واحدهاي ساخت جهت كپي‌سازي قطعات
۳) توليد انبوه
۴) ايجاد واحدهاي طراحي و مهندسي
۵) طراحي و ساخت خودروهاي جديد
۶) ايجاد واحدهاي طراحي و ساخت ماشين‌آلا‌ت و تجهيزات صنايع خودروسازي براي افزايش توليد
برخي خودروسازان جهاني به مرحله‌اي رسيده‌اند كه بحث خودروي ملي را مطرح نموده‌اند و سال‌ها است كه از اين مرحله گذر كرده‌اند، اكنون خودروسازان ما در چه مرحله‌اي هستند؟ خودروي ملي كه توسط خودروسازي خودي مطرح شده است كدام خودرو است؟ اساسا تعريف خودروي ملي چيست
                                                      


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱:۱۴ | نویسنده : admin | نظرات (0)

اولين خودرو با طراحي ايراني رونمايي شد

اولين خودرو با طراحي ايراني رونمايي شد
با رونمايي از پيتون طراحي شده توسط متخصصين جوان كشور، ايران در زمينه طراحي خودرو وارد باشگاه طراحان مستقل شد.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،به نقل از بازار خبر ؛ طراحي اين خودرو كه «پيتون» نام دارد 100درصد از ايده اوليه تا ساخت نمونه پروتوتايپ در داخل و توسط بخش خصوصي انجام شده است.

ايمان مقصودي سرطراح اين خودرو با اعلام اين مطلب گفت: خودروي مذكور مطابق با استانداردهاي جهاني و با هدف ارائه به بازارهاي خارجي طراحي شده و اين براي اولين بار در كشور است كه يك نشريه خودرويي با برگزاري مسابقه، بهره‌گيري از استعدادهاي خلاق و استفاده از امكانات صنعتي كشور، نسبت به چنين كاري اقدام مي‌كند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۹:۵۶ | نویسنده : admin | نظرات (0)

كارخانه هاي توليد خودرو در ايران پيش از انقلاب

كارخانه هاي توليد خودرو در ايران پيش از انقلاب/ بررسي توليد خودرو در ايران و تفاوت آن با كره جنوبي
كارخانه هاي توليد خودرو در ايران پيش از انقلاب/ بررسي توليد خودرو در ايران و تفاوت آن با كره جنوبي
در سال 1347 معادل 1968 تعداد به اصطلاح كارخانه هاي توليدي خودرو در ايران براي ظرفيت 1700 دستگاه، 11 واحد بود.

محمد هيراد حاتمي:

اگر چه تاكيد بر حمايت از بخش توليدي اين روزها و درست در آستانه انتخابات رياست جمهوري مي تواند « راي آور » تلقي شود اما حقيقت آن است كه « واحد هاي توليد » به دلايل متعدد « اقتصادي » تعريف نمي شوند.

بر اساس گزارشي كه اخيرا از سوي كميسيون اصل 44 اتاق بازرگاني ايران منتشر شده است براي فايق آمدن بر غير اقتصادي بودن توليد، احتمال روي آوري به افزايش قيمت را، براي جبران هزينه هاي بالاسري كه در ظرفيت غير اقتصادي بايد سرشكن نمايد، بيشتر نمايان مي كند. در همين رابطه نيز مي توان مصداقي صنعتي را برگزيد كه بر اساس مطالعات كميسيون اقتصاد كلان اتاق ايران بسياري از توليدات صنعتي به اندازه تمامي كارخانه هاي فعال در آسيا و يا در برخي موارد تا دو برابر كل كشور هاي آسيايي، واحد هاي به اصطلاح توليد يك محصول را به طور اسمي در كشور دارا هستيم. اين واحد ها تحت عنوان توليد، مونتاژ و يا واردات محصول نيمه تمام و يا قطعات منفصله مي توانند فعاليت داشته باشند. از همين جهت مشاهده مي شود كه تقاضاي كاذب و غير كارآمد ارز، گريبان اقتصاد ما را رها نمي كند و اين موضوع هم دليلي جز نداشتن راهبرد توسعه ندارد. به اين عدم توسعه راهبردي مي توان مواردي مانند گرفتار شدن در پوسته ظاهري شعار ها و يا تامين ظاهري برابري فرصت ها و امثالهم را نيز اضافه كرد.

از ميان چنين واحد هايي به طور مصداقي در بخش صنعت مي توان به بررسي صنعت خودرو پرداخت. در سال 1347 معادل 1968 تعداد به اصطلاح كارخانه هاي توليدي خودرو در ايران براي ظرفيت 1700 دستگاه، 11 واحد بود كه نام آنها را مي توانيد در جدول زير مشاهده كنيد.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۶:۳۹ | نویسنده : admin | نظرات (0)

صنعت خودروسازي

صنعت خودروسازي

صنايع خودرويي در بريتانيا
صنايع خودروسازي، شامل تمام بخش‌هاي طراحي، توسعه، توليد، بازار و فروش لوازم نقليه موتوري است. مجموعه شركت‌ها و كارخانجاتي كه در طراحي، ساخت، بازاريابي و فروش وسايل نقليه موتوري دخيل هستند، بخشي از اين صنعت هستند. در سال ۲۰۰۸، بيش از ۷۰ ميليون وسيله نقليه موتوري كه شامل خودروهاي معمولي و خودروهاي تجاري مي‌شود در سراسر جهان توليد شده‌است.

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۲:۴۷ | نویسنده : admin | نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.